اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 08 January 2022
دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی در دومین فراخوان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای شناسایی همه استعدادهای صنعت فضایی موجود در کشور، از شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی و پژوهشکده‌ها دعوت کرد تا توانمندی‌هایشان را در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن ارائه دهند.
دعوت از همه فعالان صنعت فضایی برای نمایش توانمندی‌هابه گزارش سزویس علمی عصرپرس از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت فضایی کشور، دومین فراخوان خود را اعلام کرد.  

بر اساس این اعلامیه، کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی که قرار است ۱۴ بهمن‌ماه و مصادف با روز ملی فناوری فضایی در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود، به صورت محدود و فقط با حضور ذی‌ربطان حوزه فضایی است.

در این کنفرانس ظرفیت، از یک‌سو برنامه‌های توسعه و نقشه راه صنعت فضایی (نمایش تقاضا) توسط مسوولان ذی‌ربط و از سوی دیگر توانمندی‌های داخلی صنعت فضایی (نمایش زنحیره تامین داخلی) از طریق شرکت‌ها/نهادهای برگزیده ارائه خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس ظرفیت مایل است همه استعدادهای موجود در کشور را شناسایی و از آنان برای حضور در این رویداد مهم دعوت کند.

بر این اساس، دبیرخانه کنفرانس از همه شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی، پژوهشکده‌ها و غیره درخواست کرد تا قابلیت‌های خود را به همراه تمایل برای حضور در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن، حداکثر تا پایان دی‌ماه سال جاری به نشانی info@telecomsyndicate.ir ارسال کنند تا پس از بررسی برای حضور در این رویداد دعوت شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: