اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۵ دی ۱۴۰۰ - 05 January 2022
معاون اداری و مالی کمیته امداد خبرداد:
معاون اداری و مالی کمیته امداد با اشاره به ارائه 120 خدمت در کمیته امداد به تمامی نیازمندان و افراد تحت پوشش این سازمان ، اظهار داشت: برای این افراد مستمری ماهانه درپایان هر ماه واریز شده و خدمات فرهنگی فرانشیز درمانی و لوازم ضروری نیز صورت می گیرد.
ارائه 120 خدمت به مددجویان کمیته امداد/احداث 50 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امدادبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: بخش عظمی از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سه حوزه  اشتغال، مسکن و فرهنگی  که سه رکن توانمندسازی کمیته امداد را تشکیل می دهد در حال انجام است.

باجلان با اشاره به ارائه 120 خدمت در کمیته امداد به تمامی نیازمندان و افراد تحت پوشش این سازمان، اظهار داشت: برای این افراد مستمری ماهانه درپایان هر ماه واریز شده و خدمات فرهنگی، فرانشیز درمانی و لوازم ضروری نیز به آنها ارائه می شود. 

معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه عمده فعالیت های به غیر از بحث معیشتی ، توانمندسازی و درآمد پایدار صورت می گیرد، گفت: بحث  سرویس های بهداشتی مناطق محروم نیز یکی از دیگر اقدامات مهم کمیته امداد بوده که حدود 49 هزار سرویس در سراسر کشور به واسطه گروه های جهادی انجام شده و 50 هزار مسکن محرومین که 10 هزار واحد آن با همکاری بنیاد مستضعفان در حال انجام است  و مابقی با قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) از طریق بسیج مستضعفان در دستور کار قرار گرفته است.

باجلان در ادامه با اشاره به تهیه جهیزیه و لوازم ضروری به کلیه مددجویان کمیته امداد، گفت: در سال جاری  30 هزار جهیزیه در دستور کار قرار گرفته که 23 هزار آن تا کنون توزیع شده که شامل 5 قلم کالای اساسی از تولیدات داخلی می باشد و در تابستان نیز پویش اهدای لوازم سرمایشی حدود 55 هزار کولر آبی 24 هزار کولر گازی به جامعه هدف تحویل شده است.

وی ادامه داد:در فصل زمستان نیز حدود 46 هزار کولر گازی، 45 هزار بخاری و همچنین 25 هزار آب گرم کن در مناطق محروم توزیع شده که بالغ بر 750میلیارد تومان هزینه از طریق خیرین در این خصوص صورت گرفته است.

باجلان تاکید کرد: کمیته امداد زنجیره تولید را دارد و کارآفرینان می توانند از مددجویان کمیته امداد برای تکمیل نیروهای خود استفاده کرده و از تسهیلات این سازمان در خصوص اشتغال بهره ببرند.


خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: