اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۴ دی ۱۴۰۰ - 04 January 2022
وزیر آموزش و پرورش در بازدید از دبستان پسرانه «معلم» در کرمان:
وزیر آموزش و پرورش در بازدید از دبستان پسرانه «معلم» ناحیه دو کرمان، با اشاره به این که 90 درصد فرهنگیان کشور ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است.
«تربیت اجتماعی دانش آموزان» اولویت اصلی آموزش و پرورش استبه گزارش عصرپرس از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری با اشاره به دشواری کار فرهنگیان در دوران کرونا گفت: کار معلمان در دوران کرونا دو چندان شده است.

وی با بیان این که در نظام تعلیم و تربیت، تعطیلی مدارس معنایی ندارد و همه باید تلاش کنیم که آموزش به شکل حضوری در مدارس پیگیری شود، تصریح کرد: ستون اصلی نظام تعلیم و تربیت در مدرسه است و همه اهداف ما در مدرسه محقق می شود، ما خادم دانش آموزان و فرهنگیان هستیم، اکنون معلمان در فضای مجازی به سختی کار می کنند، مدارس باید زنده باشند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: برای کسانی که عاشق ولایت هستند، ایام فاطمیه ایام خاصی است و امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

شایان ذکر است؛ وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به کرمان با حضور در دبستان پسرانه معلم ناحیه دو کرمان از کلاس های حضوری این آموزشگاه دیدن کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: