اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 30 December 2021
معاون رییس جمهور:
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به فقر استان قم در مراکز اختصاصی ورزش بانوان، گفت: برای افزایش نشاط در بین زنان و دختران قم، ۲۰ میلیارد تومان برای تجیهز یک مجموعه ورزشی برای ورزش بانوان نهایی شد.
اختصاص۲۰ میلیاردی دولت برای توسعه زیرساخت‌های ورزش بانوان قمبه گزارش عصرپرس، انسیه خزعلی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت برگزار شد، اظهار داشت: بازماندگان تحصیل در روستاها، افراد بی هویت در شیرخوارگاه ها و کمبود سونوگرافی ویژه زنان از معضلات مهم استان قم در حوزه زنان است.

وی با بیان اینکه در این سفر برای کاهش آسیب های اجتماعی اعتباراتی درنظر گرفته شد، اظهار کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی زنان نیز در این سفر تصمیماتی گرفته شد که برای اجرا نیازمند همکاری های استانی است.

خزعلی همچنین گفت: خانه تاریخی ملاصدرا در شهرستان کهک قم ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک مرکز مهم فرهنگی و میراثی و ایجاد زمینه اشتغال و گردشگری را دارا می باشد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در این سفر همچنین ۱۷ میلیارد تومان برای راه اندازی مرکز مشاوره، ۹ میلیارد تومان برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و ۶ میلیارد تومان نیز برای بازپروری زنان آسیب دیده مصوب شد.

در این جلسه با پخش کلیپی از سخنان مردم قم، برخی از مسائل و مشکلات مردم قم در حضور ریاست جمهوری مطرح شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز وارد قم شد.

در جریان این سفر موضوع‌هایی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار گرفت./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: