اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 30 December 2021
آیت‌الله رئیسی در آغاز سیزدهمین سفر استانی:
رئیس جمهور قم را بصیرت آفرین دانست و بر برنامه ریزی برای حل مشکلات این استان تاکید کرد.
قم شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و بصیرت استبه گزارش عصرپرس ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در سیزدهمین سفر استانی خود، در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در جمع خبرنگاران گفت: سلام خداوند و اولیا خدا بر مردم با بصیرت و بصیرت آفرین قم؛ شهر جهاد و اجتهاد، ایثار و شهادت و بصیرت و بصیرت آفرینی.

رئیس جمهور با گرامیداشت روز ۹ دی گفت: امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است. قم نماد بصیرت است و حوزه علمیه این شهر و طلاب آن در قبل از انقلاب و سالهای پس از آن همواره در مبارزه با ستم و ظلم و حمایت از انقلاب پیشتاز بوده اند.

دکتر رئیسی خاطرنشان کرد: شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب و مرکز نشر معارف نزد همگان شاخص است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات استان قم تصریح کرد: من از زحماتی که برای این استان کشیده شده تشکر می‌کنم اما مشکلاتی در این شهر است که مردم قم را رنج می‌دهد.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: قبل از اینکه به این استان سفر کنم تیمی از دولت به قم آمدند و مشکلات را بررسی و از دیدگاه مراجع، علما و مسئولین استانی بهره بردند.

رئیس جمهور افزود: مشکلاتی مثل فرودگاه قم در این شهر وجود دارد که با برنامه طراحی شده باید به سامان و نتیجه قطعی برسد. قم با ۱۷ استان در ارتباط است و باید به این استان توجه خاص شود.

رئیسی تاکید کرد: امیدوارم با همت جوانان و مسئولین استانی مشکلات این استان حل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: