اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - 27 September 2015
با انتصاب نخستین مدیر زن در مناطق نفت‌خیز جنوب
در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب، خانم زرین تاج مرادی به عنوان مدیر امور مالی این شرکت منصوب شد. این برای نخستین بار است که در مناطق نفتخیز جنوب، مسئولیت تصدی پست مدیریتی به یکی از بانوان واگذار می‌شود.

در حکم عبدالامیر حویزاوی خطاب به مرادی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمندتان با پیشنهاد اینجانب و تایید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به موجب این حکم به عنوان مدیر امور مالی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب منصوب می شوید.»

در این حکم، برنامه ریزی و سازماندهی به منظور کنترل فعالیتهای مالی با استفاده از دانش و مهارتهای خاص مالی و مدیریت همسو با تحقق اهداف، مشارکت مستقیم در تعیین اهداف و خط مشی های مالی شرکت و اجرای ضوابط و مقررات مربوطه، نظارت بر مطالعه و تهیه و تنظیم بودجه ادارات و سازمانهای شرکت به عنوان برخی از مهمترین وظایف مدیرامور مالی نام برده شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، خانم مرادی دانش آموخته کارشناسی حسابداری و دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت مالی با ٢٥ سال سابقه فعالیت در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است و پیش از این به مدت ٨ سال رئیس حسابداری عمومی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب بوده است.

شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که وظیفه تعمیر اساسی ماشین‌آلات فرآیندی با قدرت بالای ٤ هزار اسب بخار، توربینها و کمپرسورهای گازی، پمپهای انتقال نفت، الکتروموتورها و تجهیزات فرآورشی را بر عهده دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: