اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۱ دی ۱۴۰۰ - 22 December 2021
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از اعلام آمادگی این معاونت در زمینه هرگونه حمایت، پشتیبانی و همکاری در امور مربوط به ورزش فوتبال بانوان و توسعه آن خبر داد.
خزعلی: از ورزش فوتبال بانوان و توسعه آن حمایت می‌کنیمبه گزارش عصرپرس از معاون امور زنان و خانواده، دکتر انسیه خزعلی در نشست مشترک با شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان موفقیت تیم ملی بانوان را تبریک گفته و در زمینه هرگونه حمایت، پشتیبانی و همکاری در امور مربوط به ورزش فوتبال بانوان و توسعه آن اعلام آمادگی کرد.

همچنین در این نشست، گزارشی از فعالیتهای فدراسیون فوتبال در حوزه بانوان ارائه و مقرر شد نشست های مشترکی با حضور مدیران و کارشناسان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزار شود.

در این نشست مشترک دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی این فدراسیون درباره فوتبال بانوان و موفقیت های اخیر تیم ملی فوتبال بانوان، همچنین موضوع ورود بانوان و خانواده ها  به ورزشگاه ها به تبادل نظر پرداختند.

همچنین در پی برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران در مرکز ملی فوتبال، رییس فدراسیون فوتبال از معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دعوت کرد تا در اردوی تدارکاتی دختران فوتبالیست حضور یابد که این دیدار بزودی انجام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: