اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - 10 December 2021
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان نماینده دولت در سفر استانی به لرستان راهی پلدختر شده است گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به طرح‌های عمرانی این استان دارد و بر تعیین تکلیف و تکمیل آنها مصمم است.
وزیر ارشاد: دولت نگاه ویژه‌ای به طرح‌های عمرانی لرستان داردبه گزاراش سرویس فرهنگی عصرپرس، محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه در جریان بازدید از پروژه ساخت قطعه چهارم جاده پلدختر به خرم‌آباد افزود: دولت تلاش خود را برای آبادانی کشور از جمله مناطق کمتر توسعه یافته بکار گرفته است.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا اظهار داشت: شهرستان پلدختر به دلیل خسارات ناشی از سیل ۱۳۹۸ نیازمند اعتبارات ویژه است و دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به این منطقه و استان دارد.

"حسن رضاییان" فرماندار پلدختر نیز در جریان این بازدید گفت: پلدختر از سیل ۹۸ حدود  ۱۰ هزار میلیارد تومان خسارت دیده بازسازی کامل آن نیازمند حمایت مسوولان است.

این قطعه به طول ۱۲ کیلومتر از دهستان «مورانی» تا ورودی شهر پلدختر ادامه دارد که هزینه قطعه چهارم محور جدید پلدختر- خرم‌آباد مبلغ ۲۲۴ میلیارد تومان است.

قطعه چهارم محور پلدختر - خرم آباد تا کنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

گفتنی است اسماعیلی در بدو ورود به شهرستان پلدختر مورد استقبال مردم و مسوولان محلی قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهر پلدختر از قطعه چهارم جاده پلدختر –خرم آباد، سایت سیل زدگان شهید سلیمانی، منازل نیمه کاره سیل زدگان و پروژه های دایک حفاظتی و گلزار شهدا بازدید کرد.

بازدید از ایستگاه پمپاژ واشیان و اراضی کشاورزی سیلزده و سرکشی از پالایشگاه پلدختر واقع در سراب حمام از جمله برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به پلدختر بود.




نام:
ایمیل:
* نظر: