اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 08 April 2017
ثبت نام آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از 19 تا 21 فروردین به مدت 3 روز تمدید شد.
ثبت‌نام آزمون فلوشیپ تمدید شد

عصرپرس: مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی فلوشیپ به مدت 3 روز به شرح مصوبه جلسه کمیسیون دایمی معین از روز شنبه، 19 فروردین تا ساعت 24 روز دوشنبه، 21 فروردین ماه تمدید شد.

به گزارش مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت، بر اساس مصوبه هشتادو یکمین جلسه کمیسیون دایمی معین شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ 17 اسفند 95، دوره‌های تکمیلی تخصصی با پیش نیاز رشته‌های روانپزشکی و بیماری‌های عفونی و گرمسیری به عنوان رشته‌های مورد نیاز و کم متقاضی صرفاً جهت این دوره اعلام شده است.

آزمون دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که مرحله کتبی این آزمون 21 تا 25 اردیبهشت 96 در یک مکان در هر دانشگاه علوم پزشکی و راس ساعت 9 صبح  برگزار می‌شود.

همچنین آزمون شفاهی تمام رشته‌ها از تاریخ 23 تا 25 اردیبهشت و شروع دوره برای افراد پذیرفته شده از تاریخ 1 مهر 96 خواهد بود.

طبق مصوبات هفتاد و پنجمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی شرکت‌کنندگان آزمون‌های پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی در هر مرحله از آزمون‌های کتبی و شفاهی جهت ورود به  فرایند پذیرش دستیار ملزم به کسب حداقل 60 درصد از نمره کل هر مرحله آزمون هستد.

به گزارش مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت، نتیجه نهایی آزمون فلوشیپ از طریق دانشگاه محل آموزش اعلام می‌شود.


ثبت‌نام آزمون فلوشیپ تمدید شد
نام:
ایمیل:
* نظر: