اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 09 December 2021
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه برای انجام سفری ۲ روزه و همراهی هیات دولت در سفر آیت الله رییسی به لرستان ، وارد نورآباد مرکز شهرستان دلفان شد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده وارد لرستان شدبه گزارش عصرپرس، "انسیه خزعلی" در بدو ورود به شهر نورآباد مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت و قرار است پس از دیدار با زنان کار، در جلسه ای با حضور نماینده این قشر، امام جمعه و فرماندار نورآباد و نماینده دلفان در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات زنان کار این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از بیمارستان شهرستان دلفان و دیدار با پرستاران و بازدید از کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه های خزعلی در نورآباد است.

بازدید از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه های بعدی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به بروجرد اعلام شده است.

همچنین قرار است خزعلی روز جمعه ۱۹ آذر در سفر به کوهدشت، پس از دیدار با امام جمعه شهر با فعالان زن و کنشگران اجتماعی این شهرستان دیدار کند و پس از آن دیداری با اقشار زنان در خرم آباد خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: