اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 08 April 2017
وزیر بهداشت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اکنون 6 هزار و 500 پروژه بهداشتی و درمانی در کشور در دست ساخت است که باید نیمی از این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم و اواخر مرداد 96 به اتمام برسد.
6500 پروژه درمانی در کشور در دست ساخت است

عصرپرس: سید حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم افتتاح مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی حضرت رسول(ص) شهرستان فردوس در ارتباط با پروژه های نیمه تمام درمانی افزود: از شروع به کار دولت آقای روحانی به اندازه 30 سال پروژه نیمه تمام در کشور وجود داشت از جمله در خراسان جنوبی نیز 2 بیمارستان افتتاح شده بود اما به بهره برداری نرسید که مجدد تکمیل و راه اندازی شد.

ایرنا، هاشمی ادامه داد: تلاش داریم پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری شود و پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است در دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.
وی گفت: همچنین تاکنون پروژه ای در این دولت بدون برنامه پیش بینی شده زمان تکمیل، کار ساخت آن شروع نشده است.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح بیمارستان یاد شده افزود: خوشحالم که روز ولادت امام محمد تقی (ع) بیمارستان 148 تختخوابی فردوس به بهره برداری رسید و آسایش، آرامش و رضایتمندی مردم شهرستان و مناطق اطراف را فراهم کرده است.

هاشمی گفت: کار ساخت این بیمارستان از 10 سال قبل آغاز شد و با مشارکت وزراتخانه های راه و شهرسازی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: تلاش داریم متخصصان مورد نیاز این مجتمع درمانی به زودی تامین شود و امید است آمار بیماران تصادفی و فوتی کاهش یابد و این مجتمع به مرکزی مهم و متناسب با نیازهای مردم این منطقه تجهیز شود.

مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی حضرت رسول(ص) شهرستان فردوس در زمینی به مساحت 12 هزار و 412 مترمربع احداث و دارای 148 تخت مصوب است.

این مجتمع درمانی دارای بخش های مختلف از جمله ccu ،icu، اورژانس، کودکان، نوزادان، اتاق عمل، دیالیز و ... است.

ساختمان این مرکز درمانی در 6 طبقه ساخته شد که در مجموع حدود هزار میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز آن هزینه شده است./


6500 پروژه درمانی در کشور در دست ساخت است
نام:
ایمیل:
* نظر: