اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - 27 November 2021
نشست تخصصی بررسی چالش های روز جامعه ایران با موضوع «وارونگی افکار عمومی» با حضور اساتید دانشگاه، پژوهشگران حوزه رسانه و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.
نشست تخصصی وارونگی افکار عمومی برگزار می‌شودبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه، مجموعه نشست‌های تخصصی دوشنبه‌های سوهانک روز دوشنبه هشت آذر با موضوع «وارونگی افکار عمومی» برگزار می‌شود.

این برنامه ساعت ۲ بعدازظهر با حضور «سپهر خلجی» مدرس دانشگاه، «سید نظام  موسوی» سخنگوی مجلس و «اکبر نصراللهی» رییس دانشکده علوم‌اجتماعی، ارتباطات و رسانه در سامانه دانان آغاز می‌شود. 

رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه ۱۰ آبان و در نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها از برگزاری ۲۰ نشست تخصصی با موضوعات مهم روز تا پایان سال ۱۴۰۰ در قالب نشست‌هایی موسوم به «دوشنبه‌های سوهانک» خبر داد.

 به گفته وی هدف این نشست‌ها خروج از خودحبسی دانشگاه ها، کمک به شناخت، تبیین، پیش‌بینی و حل مشکلات کشور است و برای بهره بردن بهتر از این نشست‌ها از ظرفیت دانشکده‌ها و گروه های دیگر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های دولتی برای هم‌آموزی، هم‌افزایی و گسترش نشاط علمی، کمک به شناخت بهتر مسائل کشور و ارایه راهکارها استفاده خواهد شد.

نصراللهی خاطرنشان کرد: این نشست‌های تخصصی با حضور دانشجویان، استادان و محققان هر هفته یک بار و با موضوعات روز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان شرکت در نشست‌های تخصصی دوشنبه‌های سوهانک می‌توانند دوشنبه این هفته از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با مراجعه به درگاه https://daanaan.daan.ir با شناسه ورود به برنامه ۱۷۲cc۲۷ و رمز ورود ۲۲۰۰ در این نشست‌ حضور داشته باشند.

نشست تخصصی وارونگی افکار عمومی برگزار می‌شود

نام:
ایمیل:
* نظر: