اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - 23 November 2021
تهران - ایرنا - ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار تلفات کرونا در کشور به ۱۲۹ هزار و ۱۷۷ رسید.
فوت۱۳۲ نفر دیگر در ایران براثرکرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس،بر اساس اعلام وزارت بهداست، از دیروز(دوشنبه) تا امروز سه شنبه دوم آذر سال ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۱۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۹ نفر رسید و طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۱۷۷ نفر رسید.

تا کنون ۵ میلیون ۸۰۷ هزار و ۸۹ نفر از بیماران نیز بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین سه هزار و ۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۷ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۹۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، همچنین ۵۶ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۷۷۴ نفر دُز اول، ۴۵ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۷۳ نفر دُز دوم و ۸۳۳ هزار و ۶۰۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۳ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۵۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۴۱۱ هزار و ۴۱۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است، و تاکنون هشت شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

طی هفته های اخیر هشدارهای در مورد احتمال خیز ششم کرونا از سوی مسولان داده شده اما به باور کارشناسان هر گونه عادی سازی و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی می تواند این احتمال را به واقعیت نزدیک کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: