اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - 21 November 2021
تقریظ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» که زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان را در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن روایت می کند، منتشر شد.
تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» رونمایی شدبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن به قلم اکرم اسلامی همزمان با هفته‌ کتاب و کتابخوانی (۲۴ آبان تا اول آذر) در تالار وحدت همراه بود.

در این مراسم‌ جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و فعالان حوزه‌ ادبیات و هنر دفاع مقدس حضور داشتند. همزمان با این مراسم، آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.‌

به گفته معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، مؤسسه پژوهشی ـ فرهنگی انقلاب اسلامی، پیش از این در قالب ۱۰ مراسم تحت عنوان پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از ۵۷ تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس رونمایی و از نویسندگان و راویان این آثار تقدیر ویژه کرده است.

کتاب‌های نورالدین پسر ایران، پایی که جا ماند، لشکر خوبان، من زنده‌ام، آن بیست‌وسه نفر، وقتی مهتاب گم شد، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب هرگز نمی‌میرد، فرنگیس، در کمین گل سرخ، مربع‌های قرمز و عصرهای کریسکان از جمله آثاری است که پیشتر از نویسنده‌ها تقدیر و یادداشت‌ها و تقریظ‌های رهبر انقلاب اسلامی بر آنها منتشر شده بود.

کتاب تنها گریه کن به قلم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است./ایرنا




نام:
ایمیل:
* نظر: