اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - 19 November 2021
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت با جدیت در تلاش است تا مشکل زاینده رود را به هر نحو ممکن حل کند، تصریح کرد: امروز به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی دستور دادم که به سرعت برای حل این مشکل تدابیری بیاندیشند.
مخبر: دولت با جدیت در تلاش است تا مشکل زاینده رود را حل کندبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  محمد مخبر در گفتگویی تلفنی که از رسانه ملی پخش شد، ضمن قدردانی از بصیرت و وفاداری مردم غیور اصفهانی گفت: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس و همه مقاطع، وفادارانه در صحنه حضور داشته اند.

وی با اشاره به اینکه خشکسالی تقریبا همه استانهای کشور را درگیر کرده است، اظهار داشت: رییس جمهور ظرف یک ماه گذشته دو بار شورای عالی آب را برگزار کردند و در همین یک ماه شخصا مشکل زاینده رود را با جدیت دنبال و پیگیری کرده اند.

وی با اشاره به حضور و آشنایی خود با منطقه شرق اصفهان، گفت: شخصا در شرق اصفهان حضور داشته ام و از نزدیک در جریان وضعیت سخت کشاورزان و مردم این منطقه هستم و با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا به هر طریق ممکن مشکل را برطرف کنیم.

مخبر از برگزاری جلسه ای برای رسیدگی به همین موضوع در روز شنبه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با پیشنهادات و طرح‌هایی که وزرای مربوطه در حال تدوین آن هستند، مشکل هر چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان حل و فصل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: