اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 17 November 2021
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد:
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت راه اندازی پویش «جهیزیه فقط ایرانی» در جهت پشتیبانی از تولیدات داخلی تاکید کرد.
راه‌اندازی پویش «جهیزیه فقط ایرانی» برای حمایت از تولید داخلیبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، انسیه خزعلی در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تاکید کرد: چقدر خوب است که برای پشتیبانی از تولیدات داخلی، بانوان پویش جهیزیه فقط ایرانی راه بیاندازند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: اگر می‌خواهیم اقبال به کالای ایرانی زیاد شود، باید در زمینه کیفیت، قیمت، همچنین پشتیبانی ها و خدمات پس از فروش، سرمایه گذاری بیشتری کنیم.

وی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک با برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی به گفت و گو پرداخت.

تولیدکنندگان نیز برخی دغدغه ها و چالش های خود از قبیل مشکلات موجود برای به دست آوردن بازار کار در ایران و کشورهای خارجی، تنوع تولیدات جدید و مزیت های نسبی کالاهای ایرانی نسبت به خارجی را با معاون رئیس جمهور در میان گذاشتند.

در ادامه برای انجام هماهنگی های لازم در زمینه افزایش مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های فصلی، دائمی و مرزی با مسئولان مربوط بحث و تبادل نظر شد.

براساس این گزارش، بیست‌ ویکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی (Hamex ۲۰۲۱) با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» برگزار شده که در آن، ۳۹۴ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۳۵ مترمربع در ۱۸ سالن، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشته‌اند.

این نمایشگاه تا ۲۸ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید متخصصان و علاقه‌مندان است.

نام:
ایمیل:
* نظر: