اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 08 November 2021
قائم‌ مقام دبیر شبکه D۸-TTEN گفت: شبکه تبادل و انتقال فناوری دی هشت (هشت کشور در حال توسعه اسلامی) با کنگره سلامت کشورهای اسلامی برای توسعه کسب و کارهای فناورانه کشورهای مسلمان در حوزه سلامت و مشارکت در حمایت از استارتاپ‌های حوزه سلامت این کشورها همکاری می‌کند.
همکاری شبکه تبادل و انتقال فناوری دی ۸ با کنگره سلامت کشورهای اسلامیبه گزارش عصرپرس از روابط‌ عمومی پارک فناوری پردیس، دومین رویداد بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های سلامت و گردشگری سلامت TSTARS با حضور فعالان حوزه سلامت و گردشگری سلامت داخلی و بین المللی برگزار شد.

میلاد صدرخانلو در این رویداد بین المللی که فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه سلامت و گردشگری کشور اسلامی برای مشارکت و همکاری‌های آتی و هم افزایی بین کشورهای عضو اعلام می شود، گفت: ما در شبکه انتقال و تبادل فناوری دی هشت در تلاش هستیم که از همه ظرفیت ها برای هم افزایی با سایر نهادهای مشابه که در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه استفاده از ظرفیت‌های فناوری در کشورهای اسلامی تلاش می کنند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: کنگره سلامت کشورهای اسلامی از جمله نهادهایی است که امروز تفاهم همکاری شبکه تبادل و انتقال فناوری دی هشت با آن انجام می شود، مهمترین برنامه ما معرفی شبکه انتقال و تبادل فناوری دی هشت به مهمانان کنگره و ایجاد همکاری‌ها و هم افزایی‌های آتی است تا با استفاده از این همکاری‌ها ظرفیت‌های بالقوه بسیاری بالفعل شوند.

صدرخانلو با معرفی ظرفیت های بالای این شبکه و اعلام آمادگی آن برای همکاری با تمام نهادهای مشابه در کشور های اسلامی افزود: این هشت کشور اسلامی بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را به خود اختصاص داده‌اند، همچنین گستردگی قابل‌توجهی از غرب آفریقا تا شرق آسیا دارند، ظرفیت های بسیار بالایی در این هشت کشور وجود دارد که می توان از این ظرفیت‌ها با کمک فناوری به توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم کمک کرد.

قائم‌ مقام دبیر شبکه D۸-TTEN گفت: شبکه تبادل و انتقال فناوری دی هشت به عنوان یکی از نهادهای رسمی و بین المللی موجود در این هشت کشور، متولی این امر شده تا بتواند به کمک فناوری در وضعیت زندگی مردم در این هشت کشور تحولات مفیدی ایجاد کند.

صدرخانلو ادامه داد: این شبکه با استفاده از برنامه‌هایی که با کمک فناوری طراحی کرده سعی در رشد تبادل و انتقال فناوری و هم افزایی بین این هشت کشور در راستای توسعه همه جانبه داشته است و بزرگترین نقش این شبکه در خصوص توسعه فناوری‌های این کشورها است.
نام:
ایمیل:
* نظر: