اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 03 November 2021
وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه حرم تا حرم که در قطعه گرمسار- سمنان دچار وقفه شد، یک طرح استانی نیست بلکه ملی است و برای جبران عقب‌افتادگی‌ها در بازدید فردا اعتبارات لازم پیش‌بینی می‌شود.
وزیر راه: تاخیر در ساخت قطعه سمنان از آزادراه حرم تا حرم جبران می‌شودبه‌ گزارش عصرپرس، رستم قاسمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح قطعه اول محور سمنان به فیروزکوه، افزود: ۱۰ کیلومتر از محور سمنان به فیروزکوه افتتاح شد و ۲۷ کیلومتر باقیمانده با توجه به انتخاب پیمانکار امشب کلنگ زنی شد و کار خود را آغاز می‌کند و زودتر از زمان بندی اعلام شده به پایان می‌رسد. 

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک موجود در این محور، تلاش می‌شود تا با پیگیری و رصد مداوم، طرح محور سمنان به فیروزکوه هر چه زودتر به پایان برسد. 

قاسمی اظهار داشت: طرح های دیگر راهسازی استان سمنان فردا بازدید می‌شود و جهت سرعت بخشیدن به این محورها اعتبارهای لازم پیش بینی می‌شود. 

وی تاکید کرد: بررسی‌ محورهای مواصلاتی استان سمنان و طرح های در دست اجرا در دستور کار قرار دارد تا با پیش‌بینی اعتبار لازم سرعت بگیرد. 

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به سهم مشخص شده استان سمنان، کلنگ زنی تعدادی طرح مسکونی در قالب قانون ملی مسکن فردا انجام می‌شود تا بتوانیم به تعهد خود در راستای ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال، عمل کنیم.

محور سمنان به فیروزکوه به طول ۶۰ کیلومتر در استان‌های تهران و سمنان واقع شده و به دلیل ارتباط استان سمنان با استان‌های تهران و مازندران یکی از مسیرهای مهم و پرتردد کشور محسوب می شود که دارای اهمیت زیادی است.

 برای افتتاح ۱۰ کیلومتر قطعه اول باند دوم محور سمنان به فیروزکوه ۳۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.

بازدید از جاده‌های در دست ساخت و تکمیل، افتتاح جاده و بازدید از برخی طرح های مسکن، بخشی از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سمنان خواهد بود.

رئیس جمهوری فردا پنجشنبه ۱۳ آبان به استان سمنان سفر می کند./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: