اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 08 March 2017
مدیر عامل بورس انرژی
مدیرعامل بورس انرژی گفت: در جهت توسعه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ، معرفی و رونمایی از کارها و فعالیت های نوینی است که در هر سه بازار پولی- مالی بورس، بانک و بیمه انجام می گیرد.
رونمایی از فعالیت های نوین بازارهای مالی در فاینکس 2017

سرویس اقتصادی عصرپرس: سید علی حسینی، مدیرعامل بورس انرژی با بیان مطلب فوق درباره برگزاری سالانه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گفت: برگزاری نمایشگاه در حوزه بازار مالی یک امر پسندیده و خوب است و روند برگزاری این نمایشگاه در سال های اخیر مؤید این نکته است.

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،وی در ادامه افزود: نمایشگاه علاوه بر اینکه هر سال نسبت به سال گذشته حضور پررنگ ترخود بازیگران و دست اندرکاران بازار سرمایه را داشته از لحاظ بازدید و استقبال مردم هم روند رو به رشدی داشته است که شخصاً مطمئن هستم در سال 96 هم همین اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره چگونگی توسعه این رویداد اظهار داشت: شاید روی بعضی نکات بتوان بیشتر تاکید کرد، از جمله توجه بیشتر به سایر بازارهای مالی مانند بانک و بیمه. از آنجایی که عنوان نمایشگاه بورس بانک و بیمه است باید هر سه بازار سهم متناسبی در نمایشگاه داشته باشند تا مخاطبان عام فرصت بهتر و بیشتری در جهت آشنایی با این بازارها را بدست آورند.


وی در ادامه افزود: از دیگر اقداماتی که در جهت توسعه این نمایشگاه می توان انجام داد معرفی و رونمایی از کارها و فعالیت های نوینی است که در هر سه بازار پولی- مالی بورس، بانک و بیمه انجام می گیرد.

وی گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در سال های اخیر با استقبال بیشتری از طرف بازیگران و دست اندرکاران بازار سرمایه مواجه شده است.

حسینی درباره اهمیت این اقدام گفت: مردم و دست اندرکاران انتظار دارند که در اینگونه نمایشگاه ها دست آوردهای عملی مسوولین را ببینند، بنابراین بهتر است برگزاری اینگونه رویدادها و اتفاقات در سطح نمایشگاه پررنگ تر صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: شرکت بورس انرژی به دنبال حضور پررنگتر در فاینکس 2017 است و تلاش داریم در این دوره از نمایشگاه یکی از پروژه های مهم بورس انرژی رونمایی شود./

رونمایی از فعالیت های نوین بازارهای مالی در فاینکس 2017

نام:
ایمیل:
* نظر: