اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 19 October 2021
با سخنرانی آیت‌الله رئیسی
سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با سخنان آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز شد.
سی و پنجمین کنفرانس وحدت آغاز به‌کار کردبه گزارش عصرپرس؛ سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی امروز سه شنبه (۲۷ مهر) با شعار «اتحاد اسلامی؛ صلح و پرهیز از تفرقه و تنازع در جهان اسلام» با سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

در این کنفرانس ۵۱۴ سخنرانی برگزار می شود که ۲۳۰ سخنرانی با حضور ۵۲ مهمان از ۱۶ کشور به صورت حضوری و ۱۸۰ سخنران از شخصیت های فرهنگی و سیاسی داخل کشور خواهد بود. همچنین۳۶۰ سخنرانی به صورت وبیناری است که شامل ۱۸۰ سخنرانی خارجی و بین المللی و ۱۸۰ سخنرانی ایرانی است. این سخنرانی ها از کانال های یک و دوی کنفرانس وحدت پخش می‌شوند.

این کنفرانس پنج روزه است و به دلیل رعایت شیوه نامه‌های مرتبط با کرونا، مهمانانی از ایران و ۳۹ کشور جهان به صورت مجازی و حضوری در آن شرکت می‌کنند.

در آیین افتتاحیه این کنفرانس، علاوه بر رئیس جمهور؛ زیاد نخاله دبیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق، عزیز حسنویچ مفتی کرواسی، خلیل الحلیه معاون بین المللی حماس، بوعبدالله بوغلام الله رئیس مجلس الجزایر و تعدادی دیگر از اندیشمندان جهان اسلام سخنرانی می‌کنند.

در مراسم امروز از کتاب موسعه العلامه شیخ تسخیری رو نمایی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: