اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - 18 October 2021
مدیر عامل شرکت گاز استان تهران از وجود بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار قبض گاز رایگان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: سه میلیون و ۲۸۰ هزار مشترک تهرانی مشمول طرح بخشودگی گازبها شدند.
بیش از سه میلیون مشترک تهرانی مشمول طرح بخشودگی گازبها شدندبه گزارش عصرپرس به نقل از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی درباره زمان اجرای این طرح افزود: از زمستان ۹۹ تا شهریور سال جاری، حدود ۳میلیون و ۲۸۰ هزار مشترک مشمول طرح بخشودگی شده و حدود ۶۰۰ میلیارد ریال مبلغ کل بخشودگی بوده است.

وی با بیان اینکه  این طرح در راستای حمایت از حقوق مشترکین خانگی کم مصرف و تشویق برای مصرف بهینه است اظهار داشت: همانطور که مصرف بهینه و کم باعث تخفیف و بخشودگی می شود، مصرف خارج از الگوی متعارف و بهینه، افزایش گازبهای مشترکین را به دنبال دارد.

توکلی یادآور شد:  این طرح شامل گازبها و کلیه هزینه‌های مرتبط با آن (مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی) است و شامل سکونتگاه‌های دائمی در حال بهره‌برداری شهری و روستایی و عشایری می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران ادامه داد: واحدهای خالی از سکنه و سکونتگاه‌های غیردائم، نظیر باغ ویلاها و خانه‌باغ‌ها مشمول این تخفیف نمی‌شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: