اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - 14 October 2021
وزیر کشور با اشاره به سازوکار سفرهای استانی دولت سیزدهم گفت: این سفرها در سه مرحله قبل، حین و بعد سفر با برنامه‌ریزی مناسبی برای گره‌گشایی از مشکلات استان‌ها صورت می‌گیرد و تا تحقق کامل مصوبات پیگیری می‌شوند.
وزیر کشور: مصوبات سفرهای استانی تا تحقق کامل پیگیری می‌شوندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، احمد وحیدی پنجشنبه در سخنانی در حاشیه هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم در شیراز افزود:‌در گام نخست، قبل از سفر استانی، جلسات خوب و قوی از نظر کارشناسی در تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری و استاندار و مسئولان استانی برگزار و مسائلی که از قبل شناسایی شده، بحث و بررسی می‌شود و راهکارهای رفع آنها در قالب مصوبات سفر استانی تدوین می‌شود.

وحیدی گفت:‌ در زمان سفر استانی نیز تعدادی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در مناطق مختلف استان‌ها حضور می‌یابند و در صورت نیاز این مناطق به تدوین مصوبات گره‌گشا از مشکلات، موارد را برای بررسی در هیات دولت مطرح می‌کنند.

وزیر کشور گفت:‌ در هفتمین سفر استانی دولت که به مقصد استان فارس در حال انجام است، وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری از شامگاه چهارشنبه و صبح پنجشنبه در مناطق مختلف استان حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه دولت در رفع موانع بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان فارس جدیت دارد، گفت:‌ در مرحله سوم و بعد از سفر نیز مصوبات سفرهای استانی دولت تا تحقق کامل پیگیری می‌شوند.

وحیدی همچنین با اشاره به بازدیدهای سرزده روز پنجشنبه آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی در سفر استانی به فارس گفت:‌ رئیس‌جمهوری در این بازدیدها، دستور رفع مشکلات کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت و کارخانه در حال احداث کاغذسازی زاگرس فارس را صادر کرد.

رئیس‌جمهوری در بازدید از روستای کناره در شهرستان مرودشت نیز سخنان مردم و فعالان صنعت دامداری و کشاورزی در این منطقه را شنید و دستورهای لازم برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

وی ادامه داد:  درخواست‌هایی نیز از سوی مردم در زمینه رفع مشکلات کمبود آب آشامیدنی مطرح شد که با دستور رئیس‌جمهوری برای رفع آنها همراه شد.

احمد وحیدی وزیر کشور، رئیس جمهوری را در سفر استانی به استان فارس همراهی می‌کند.



نام:
ایمیل:
* نظر: