اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 10 October 2021
هلیا الیاسی به عنوان رییس کمیته اسکی سازمان ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
اسکی ایرانی در قالب جهانیبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی باشگاه ستارگان برفی، در متن حکم این انتصاب ضمن اشاره به سوابق ارزنده خانم هلیا الیاسی، توسعه ورزش و سلامتی در بین جامعه ایرانیان خارج از کشور به ویژه در حوزه اسکی از این مسئول خواسته شده است. 

سید مجید حلاج زاده ریاست مرکز ایرانیان خارج از کشور در مراسم معارفه خانم الیاسی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه ایرانیان قابل کشور گفت: برنامه های ویژه در حوزه ورزش برای جامعه ایرانیان داریم و در این راه با برگزاری المپیادهای موضوعی پس از فروکش کردن بیماری کرونا، اقدامات قابل توجهی صورت خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه در گام اول ورزش های اسکی و سوارکاری مورد توجه جدی قرار گرفته است، افزود: المپیاد بزرگ تمام رشته ها ویژه ایرانیان خارج از کشور در سال آینده برنامه ریزی و برگزار خواهد شد. 

هلیا الیاسی رییس جدید کمیته اسکی سازمان ایرانیان خارج از کشور هم با اشاره به جدیت خود برای به کارگیری امکانات موجود برای توسعه این ورزش در بین جامعه ایرانیان گفت: ظرفیت ها و امکانات قابل توجهی در داخل کشور و همچنین ورزشکاران مستعد و دانش به روزی در خارج از کشور دارد که میتوان با پیوند این دو فرصت، ضمن عمق بخشی به پیوندهای موجود با ایرانیان خارج از کشور، در راستای توسعه این ورزش المپیکی در کشور هم گام برداشت. 

وی اضافه کرد: در ابتدای راه تلاش میکنیم با برپایی هرچه سریع تر کمپ های بین المللی در داخل و خارج از کشور، در راستای اهداف و سیاست های سازمان حرکت کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: