اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 10 October 2021
در چهارمین روز از هفته ملی کودک، ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ مهر موزه تاریخ کانون پرورش فکری پذیرای کودکان به همراه والدین‌شان خواهد بود.
بازدید رایگان از موزه تاریخ کانون در هفته ملی کودکبه گزارش عصرپرس، برنامه‌های موزه تاریخ شامل بازدید رایگان از موزه و شرح و توضیحات تخصصی در مورد موزه و تاریخ، به همراه اجرای نمایش و بازی‌های گروهی، پخش فیلم و در نهایت اهدای یادبود به بازدیدکنندگان به مناسب هفته ملی کودک اعلام شده است.

بر همین اساس، روز سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ نیز ساعت ۱۱:۳۰ ظهر، ۱۲ کودک از موزه و موسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران بازدید می‌کنند که در این بازدید، کودکان با آثار باستانی کاوش‌شده از تپه سگزآباد قزوین آشنا می‌شوند و دانشجویان باستان‌شناسی دانشگاه تهران برای بازدیدکنندگان، ویژه‌برنامه تخصصی و بازدید از کارگاه مرمت سفال ترتیب داده‌اند.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز قدیمی این مجموعه است که در میدان شهدای تهران و ابتدای خیابان پیروزی واقع شده است. تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کُره، راهرو، سالن نمایش و... از بخش‌های این موزه است.

کانون پرورش فکری امسال در هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور میزبان کودکان و نوجوانان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: