اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 10 October 2021
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی جزو سازمان های پیشتاز در حوزه هوشمندسازی است، گفت: ناجا از سال های گذشته تاکنون اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی انجام داده است.
مردم بایستی خدمات رسانی هوشمند را احساس کنندبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری" در مراسم افتتاح طرح های هوشمندسازی پلیس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقد ر و معزز و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)  و آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز " مدظله العالی" و عرض تبریک به مناسبت ورود به ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی به اهمیت هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع و گستردگی ماموریت های خود ضرورت دارد که در راستای ارائه خدمات رسانی سریع و دقیق به مردم به سمت این مهم گام های اساسی بردارد.

وی ادامه داد: هیچ سازمانی همچون نیروی انتظامی دارای اختیارات و ماموریت های گسترده نیست و نیروی انتظامی حتی در اقصی نقاط کشور حضور پررنگ و اساسی دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم روزانه به صورت گسترده با نیروی انتظامی در ارتباط هستند، تصریح کرد: بحمداله ناجا از سال های گذشته تاکنون اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با بیان اینکه ناجا جزو سازمان های پیشتاز در حوزه هوشمندسازی است، گفت: بحمداله برنامه و اهداف خود را در موضوع هوشمندسازی از سال های گذشته با جدیت آغاز کرده ایم که بخشی از برنامه ها و اقدامات ما امروز مورد بهره برداری و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ضمن قدردانی از همکارانی که در این حوزه تلاش کرده اند، عنوان کرد: بحمداله امروز با رونمایی سامانه ها در حوزه هوشمندسازی پلیس به نتیجه مطلوبی رسیده ایم، البته تمامی این اقدامات گام های اولیه است که ان شاء الله در آینده نتایج بهتری نیز به دست خواهیم آورد.

سردار اشتری با بیان اینکه هوشمندسازی برای نیروی انتظامی یک اصل است، خاطر نشان کرد: در این حوزه باید دارای تجهیزات بروز و فناوری نوین باشیم و لازم است که تمامی همکاران ما آموزش های لازم را در بحث هوشمندسازی کسب کنند، البته در این موضوع علاوه بر بهره بردن  از وجود  افراد نخبه و فرهیخته در نیروی انتظامی از ظرفیت های برون سازمانی نیز استفاده کرده ایم.

فرمانده ناجا به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه هوشمندسازی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا فرموده اند:" نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ خدمت رسان است"؛ پیام تبریک دیروز ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی باعث امید و دلگرمی برای تمامی همکاران شد؛ ضمن اینکه در این پیام ایشان به موضوع هوشمندسازی پلیس نیز تاکید داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از این رو همه باید تلاش کنیم علاوه بر ماموریت های ذاتی و محوله خود با هوشمندسازی پلیس، خدمت رسانی به مردم با دقت و سرعت بیشتری انجام شود، در واقع بایستی مردم در زندگی روزمره خود خدمت رسانی به صورت هوشمند را احساس کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه داده های نیروی انتظامی داده های خوبی است، تأکید کرد: بایستی  بتوانیم بر این داده ها حاکمیت داشته باشیم و در راستای اجرای ماموریت ها با اشراف اطلاعاتی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: امید است با محقق شدن اهداف مدنظر بتوانیم سرباز ولایت و خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: