اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - 06 October 2021
حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری با همراهی سید محمد فیاض شهردار منطقه 18ضمن بازدید از برنامه های فرهنگی باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به تماشای اجرای تعزیه خوانی دهه آخر ماه صفر در موکب بزرگ شهردای منطقه ۱۸ نشست.
بازدید معاون امور مناطق شهرداری از برنامه های فرهنگی منطقه 18 در باغ راه حضرت زهرا(س)به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 18،  نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهر تهران با حضور در محل باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن بازدید از کاربری پروژه های مدیریت شهری منطقه هجده از غرفه های گلماند و شیوه نگهداشت شهر و ارائه خدمات به مردم بازدید کرد.  شایان ذکر است گفتگوی رودررو و بدون واسطه با مردم منطقه هجده تهران و آشنایی بیشتر با دغدغه های شهروندان بخش قابل توجهی از زمان حضور معاون شهردار تهران در غرفه های فرهنگی و مراسم‌ معنوی  را به خود اختصاص داد که با استقبال مردم روبرو شده بود.

در حاشیه این دیدار نظری و هیئت همراه به تماشای اجرای مراسم آیینی تعزیه خوانی که این شب ها در محل باغ راه حضرت زهرا(س) اجرا می گردد؛ نشستند. مراسم تعزیه خوانی دهه آخر ماه صفر با حضور گسترده مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر تهران در محل باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و با سخنرانی عالمان دینی، شبیه‌خوانی و  برپایی آیین عزاداری و مداحی به مناسب ایام سوگوارای پایان ماه صفر با شکوه معنوی برگزار می شود.

 شهرداری منطقه هجده تهران با ارائه خدمات  در ایستگاه‌های فرهنگی تحت عنوان  میهمان حاج قاسم سلیمانی و پشتیبانی فرهنگی و لجستیکی این آیین طبق وظایف ذاتی فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری پذیرای حضور عاشقان اهل بیت علیهما السلام بود.

شایان ذکر است این مراسم معنوی که با حمایت شهرداری منطقه هجده، ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم بن عقیل (ع) و هیات رزمندگان اسلام برگزار می‌شود، هر شب از ۱۱ مهر تا ۱۷ مهر ساعت ۱۹ با اجرای تعزیه هیات تعزیه داران محبان حضرت زهرا (س) در محل باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود. باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از پروژه های مهم عمرانی منطقه هجده تهران با کاربری فرهنگی و اجتماعی است که با توجه به محیط مناسب و امن آن پذیرای حضور خانواده های مناطق جنوبی شهر تهران است.





نام:
ایمیل:
* نظر: