اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - 24 September 2021
معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور جان باختن نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفتبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری محمد مخبر در این پیام تصریح کرد: خبر تلخ و ناگوار درگذشت شهادت گونه علی لندی نوجوان ۱۵ ساله ایذه ای که با وجود سن کم از جان خود گذشت و جان دو زن گرفتار در آتش را نجات داد و برگ زرین دیگری بر فداکاری های فرزندان و قهرمانان این مرز و بوم قهرمان پرور افزود، موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مخبر افزود: هر چند آسمانی شدن این نوجوان عزیز اندوهبار و غم انگیز است و مرگ او مردم ایران را متاثر کرد اما اقدام ایثارگرانه وی الگو و سرمشقی ماندگار برای همه نوع دوستان و کسانی است که در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: مصیبت فقدان این نوجوان غیور را به ملت ایران بخصوص مردم شریف شهرستان ایذه، دوستان، اقوام و بستگان به ویژه خانواده گرامی آن فقید سعید صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت می کنم.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در تماس تلفنی با داود لندی پدر این نوجوان قهرمان مراتب تسلیت و همدردی خود و اعضای دولت را به خانواده وی ابراز داشت.

علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای که چندی پیش برای نجات دو زن به دل آتش زده بود، پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علی لندی قهرمان ۱۵ ساله قصه ما دو هفته قبل وقتی متوجه آتش سوزی خانه همسایه شد برای نجات دو بانوی گرفتار در آتش وارد عمل شد و آنها را از میان زبانه‌های آتش بیرون کشید اما خودش دچار سوختگی شدید شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: