اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - 20 September 2021
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت اعلام کرد: جهت تسریع ثبت اطلاعات تولید و توزیع در سامانه های تجارت و انبار تمامی حوزه های مرتبط این سازمان با هماهنگی کامل با کلیه واحد های اقتصادی عرضه کننده کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، لوازم خانگی، پودر شوینده، پوشک خردسال، شیر خشک صنعتی و مقاطع فولادی آغاز به کار نموده اند.
پیگیری تکمیل فرایندها در سامانه جامع تجارت برای کالاهای هدفبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس ازشاتا، عباس تابش با بیان این مطلب اظهار داشت: آن دسته از کالاهای پتروشیمی مشمول ثبت اطلاعات سامانه جامع تجارت خواهند شد که دارای گریدهای عرضه شده در بورس (حدود300 قلم ) می باشند.

وی با تاکید بر تسریع در انجام امور، افزود: اطلاعات تولید کنندگان و توزیع کنندگان و فعالین حقیقی یا حقوقی در زمینه روغن موتور تصفیه اول، مقاطع فولادی و لوازم خانگی و پودرشوینده، چنانکه مصوب گردیده است از طرف متولیان موضوعی مانند بورس یا انجمن های مرتبط به سازمان حمایت ارسال خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن تجارت ادامه داد: با توجه به غیرفعال بودن سامانه مجوز جهاد کشاورزی، در صورت نیاز مجوز موقت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر تا فرایند ثبت نام فعالین تجاری در سامانه تکمیل گردد و نیز اولین مرحله از اسناد تجاری شیرخشک صنعتی طی هفته آینده در سامانه جامع تجارت ثبت گردد.

تابش گفت: جهت تسریع امور مربوط به سامانه جامع تجارت و سهولت انجام مراحل ثبت، لینک فیلم های آموزشی مربوط به اخذ شناسه کالا و ثبت نام فعالین در فرمهای الکترونیکی سامانه جامع تجارت برای راهنمایی فعالان تجاری درج و اسناد آموزشی موجود درسامانه به صورت مجزا به انجمن ها ارایه می گردد.





نام:
ایمیل:
* نظر: