اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۲۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۵ دی ۱۴۰۰ - 26 December 2021
سخنی با آقای نمایندهبه گزارش عصرپرس از کوهدشت( استان لرستان)، پویا مرادی در یادداشتی خطاب به نماینده مردم کوهدشت در مجلس شواری اسلامی این چنین می نویسد. 

جناب حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

سلام!

حضرتعالی درحالی وارد سال دوم فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی شده اید که درسال گذشته با مخالفت احزاب و جناح ها ، اختلاف نظر بین دولت و مجلس وهمچنین درگیر جابجایی ها و انتخابات ریاست جمهوری و انتصابات آن بوده اید. 

منکر فعالیت های حضرتعالی در مجلس نیستم و سخنان تان را در صحن علنی مجلس شنیده ام، اما بنده بعنوان یک فعال رسانه ای وظیفه دارم با رعایت اخلاق و انصاف از حقوق مردم شهرم که با تمام وجود و حمایت حداکثری از حضرتعالی بعنوان نماینده و مدافع خود و شهرشان، در خرداد ماه 1399 پای صندوق های رأی آمدند و شما را که از جنس خود میدانستند، انتخاب کردند تا دیگر شاهد مظلوم واقع شدن خود و شهرشان نباشند.

متاسفانه با گذشت بیش از یک سال همچنان شاهد بی توجهی به مردم و وضعیت اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی و... شهرستان کوهدشت هستیم. 

شهرستان کوهدشت، شهر مفرغ و بلوط، با تاریخی کهن، طبیعت زیبا و شگفت انگیز و مردمانی نجیب و ایثارگر(لک و لر)، پس از گذشت 70 سال از شهر شدن همچنان اندر خم یک کوچه است.

آقای نماینده از کدام مشکل مردم شهرمان بگویم؟

از وضعیت بهداشتی و عدم امکانات در حوزه بهداشت و سلامت بگویم یا از خودکشی جوانانی که بعلت بیکاری مرگ را به مرده ی متحرک بودن ترجیح دادند؟

از نیمه کار ماندن سد (گاو شمار) معشوره بگویم، که قرار بود با ساختش به کشاورزان شهر کمک کند و همچنین در هنگام سیل از تخریب خانه های شان جلوگیری کند؟

از نبود امکانات فرهنگی ورزشی مناسب برای فرزندان و جوانان شهر که امید مملکت هستند بگویم؟ هرچند حضرتعالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هستید و بهتر از بنده میدانید یک شهری همچون کوهدشت با تاریخی کهن ، برای مسائل فرهنگی هنری به اجرای چند پروژه نیازمند است؟ جناب نماینده، اسمی از شهرستان کوهدشت در کمیسیون فرهنگی هست؟ بودجه اش چند؟ طرحش چیست؟

 آقای حجت الاسلام مبلغی، راستی در جریان کمبود دارو و امکانات برای بهبود بیماران کرونایی هستید؟ آن کشاورز یا کارگری که با کلی مشقت و سختی نان شب خانواده اش را تامین می کند چطور و با کدام پول، برای نجات بیمارش از بیماری کرونا و یا ... به شهرهای بزرگ و با آن هزینه های هنگفت مراجعه کند؟

اگر بخواهم از مشکلات شهرم و مردمانش بگویم، باید روزها برایتان سخن بگویم هرچند که حضرتعالی از مشکلات شهر بی خبر نیستید چون از جنس همین مردمانید و روزها و شب ها در خیابان هایش قدم زده اید و به مراکز درمانی اش مراجعه کرده اید و البته در مساجد با مردم نشسته اید و... 

القصه با تمام احترام به حضرتعالی و رای مردم عملکرد حضرتعالی را در یک سال گذشته در مجلس و کمیسیونی که در آن عضو هستید را نسبت به شهرستان کوهدشت مثبت نمیدانم . امیدوارم دراین روزها که مجلس درحال بررسی لایحه بودجه 1401 است با ارائه و اجرای طرح های مناسب و موفق در این شهرستان و دفاع حضرتعالی از حقوق مردم کوهدشت در قوای سه گانه بویژه مجلس و دولت،شاهد بهبود وضعیت مردم باشیم. 

هفت شهر عشق را عطار گشت       ماهنوز اندر خم یک کوچه ایم  



  

نام:
ایمیل:
* نظر: