اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - 18 September 2021
در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صورت گرفت؛
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برگزار شد.
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، مجمع عمومی عادی سالیانه صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای بررسی صورت های مالی سال 1399، صبح روز چهارشنبه 24 شهریور ۱۴۰۰ در محل ساختمان شهید کلانتری وزرات صمت برگزار شد.

این جلسه، طبق روال معمول سنوات قبل، با حضور اعضای هیات مدیره و نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان اعضای مجمع عمومی صندوق، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و به ریاست جناب علی نبوی، دستیار ویژه وزیر و رئیس ستاد راهبری شرکت ها و موسسات غیرحاکمیتی تحت پوشش وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

در ابتدای جلسه، گزارش جامعی از عملکرد صندوق در سال 1399 توسط محمدحسین مقیسه، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کوچک ارائه شد.

آمار صدور و تمدید ضمانت‌نامه‌ها، خسارت‌های پرداختی صندوق به ذینفعان (عمدتا نظام بانکی کشور)، وصول مطالبات، اولویت های صندوق در صدور انواع ضمانت‌نامه، پراکندگی ضمانت‌نامه‌های صادره در استان‌های کشور بویژه مناطق کمتر توسعه یافته و نحوه و میزان اثر بخشی خدمات صندوق در سرمایه‌گذاری و اشتغال، محورهای اصلی این گزارش محسوب می‌شود.

در ادامه جلسه و با استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، اعضای مجمع عمومی صندوق، ضمن بیان نظرات وپیشنهادات خود صورت‌های مالی منتهی به 1399/12/22 را تصویب کردند.

بخش پایانی جلسه مذکور به ارائه پیشنهادات هیات مدیره جهت بهبود و ارتقای کمی و کیفی محصولات و خدمات مورد نیاز واحدهای صنعتی کوچک از جمله افزایش مبلغ و درصد پوشش ضمانت‌نامه‌ها، افزایش سرمایه صندوق از محل منابع مختلف، ورود موثرتر صندوق در تامین مالی واحدهای صنعتی از بازار سرمایه و ساماندهی نمایندگی صندوق در استان‌های کشور اختصاص پیدا کرد که مجمع عمومی نیز با کلیات پیشنهادات ارائه شده موافقت کردند.








نام:
ایمیل:
* نظر: