اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - 16 September 2021
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان بطور همزمان ،
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کلنگ احداث همزمان ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در مناطق مختلف کشور بطور نمادین در روستای مرزی آزادلوی شهرستان گرمی مغان به زمین زده شد.
کلنگ احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور به زمین زده شدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، رئیس بنیاد مستضعفان روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی واحدهای مسکونی محرومان در روستای آزادلوی گرمی مغان گفت: این تعداد واحد مسکونی طبق تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مدت ۱۸ ماه در مناطق مختلف کشور برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته خواهد شد.

سیدپرویز فتاح افزود: بنیاد متعهد است برای هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز تسهیلات موردنیاز را پرداخت کند و کمیته امداد به عنوان مجری طرح سایر کم و کاستی‌ها را برطرف خواهد کرد تا این واحدها به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اهدا شود.

وی اظهارکرد: بنیاد علاوه بر پرداخت پنج میلیارد ریال ، سیمان موردنیاز برای احداث این تعداد واحد مسکونی را بطور رایگان تامین خواهد کرد.

فتاح افزود: زمین موردنیاز برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در ۶۲ نقطه کشور شناسایی شده و احداث آنها از امروز آغاز شد که از این تعداد ۳۶۲ واحد در مناطق محروم مختص مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های گرمی ، انگوت ، کوثر ، خلخال در استان اردبیل می‌باشد. 

وی گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای تامین نیاز محرومان این بنیاد در ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و وزارت راه و شهرسازی همکاری خواهد کرد که برای ساخت این واحدها بنیاد مستضعفان متعهد شده ۱۰ هزار میلیارد ریال کمک کند.

او بیان کرد: زمین‌های بنیاد مستضعفان در سراسر کشور برای احداث مسکن بزودی در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به اهالی روستای مرزی آزادلوی شهرستان گرمی مغان قول داد علاوه بر تامین جهیزیه موردنیاز نوعروسان این روستا ، سایر اقلام مورد نیاز ساکنان روستا را تامین کند. 

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: