اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 15 September 2021
رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک ۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای ۵۰ هزار خانوار تحت پوشش خواستار حمایت هزینه شد.
کمک ۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستیبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در فایل صوتی افزود: ۵ میلیارد تومان از این اعتبار برای تهیه اقلام پیگشیری از کرونا بر روی کارت بانکی مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولین و سالمندان سراسر کشور واریز شد به آن معنا که به ازای هر نفر، ۱۰۰ هزار تومان برای تهیه اقلام پیگشیری از کرونا  روی کارت بانکی مراکز شارژ شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: همچنین ۲۰ میلیارد تومان برای ۵۰ هزار خانوار تحت پوششی که درخواست کمک کرده بودند، هزینه شد به عبارتی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بر روی کارت بانکی این افراد واریز شد.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه هدف بهزیستی بیش از این ارقام است، افزود: اکنون در شرایطی هستیم که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرد دارای معلولیت و یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار مددجو تحت پوشش دریافت مستمری ماهانه هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی در پاندمی ویروس کرونا کمک‌های دولتی و غیردولتی از سوی سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها می‌تواند شرایط سختی که برای جامعه هدف وجود دارد را تا حدی بهبود بخشد.

قبادی دانا با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط بهزیستی نیست بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند؛ هرچه ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده را کرد، یادآور شد: امیدواریم شاهد تداوم کمک‌های مجموعه‌هایی همچون بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی و سایر دستگاه‌ها باشیم.





نام:
ایمیل:
* نظر: