اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت اعلام کرد
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، تعداد کل بازرسی ها از یکم تا پایان روز دهم اسفند ماه را 179 هزار و 599 مورد اعلام کرد.
انجام بیش از ۱۷۹ هزار مورد بازرسی بهداشت محیط

سرویس اجتماعی عصرپرس: مهندس سید رضا غلامی با اشاره به اجرای برنامه سلامت نوروزی از اول اسفند ماه تا ۱۵ فروردین، گفت: از اول اسفند تا پایان روز دهم 133 هزار و 455 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی از جمله نانوایی ها، رستوران ها، اماکن اقامتی، فست فودها ، قنادی ها صورت گرفته است.

به گزارش وبدا، مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تعداد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها و هتل ها و مراکز اقامتی را 31 هزار و 944 مورد بیان کرد و افزود: همچنین ۳ هزار 942 مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت موادغذایی از طریق سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی در بازه زمانی اول اسفند تا ۱۰ اسفند صورت گرفته است.

مهندس غلامی ضمن اشاره به بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی به تعداد 7 هزار و 456 مورد، افزود: 2 هزار و 813 مورد بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان انجام شده است.

وی تعداد کل بازرسی ها را از اول اسفند تا پایان روز دهم 179 هزار و 599 مورد بیان کرد.


انجام بیش از ۱۷۹ هزار مورد بازرسی بهداشت محیط
نام:
ایمیل:
* نظر: