اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
معاون وزیر نفت عنوان کرد
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به استراتژیک بودن و فعالیت های برون مرزی این صنعت اشاره و گفت: دستاوردهای حاصل از تعالی سازمان در توسعه پایدار صنعت پتروشیمی برای رقابت در سطح جهانی بسیار نقش آفرین و تأثیرگذار است.
توسعه پایدار صنعت پتروشیمی  در مسیر تعالی محقق می شود

سرویس اقتصادی عصرپرس: مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در هفتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گفت: دستاوردهای کسب شده در دوره های پیشین این جشنواره گویای روند مثبت و رو به جلو تفکر تعالی در صنعت پتروشیمی است.

به گزارش شانا، وی با اشاره به روند رو به رشد متوسط امتیاز کسب شده در ٧ دوره برگزاری جایزه تعالی افزود: با توجه به سطح بلوغ، امکانات و توانمندی های شرکت های مشارکت کننده در این فرآیند می‌توان گفت که روند منطقی و درستی را طی کرده اند.

شاهدایی با بیان این که در دنیای پرتغییر و رقابتی امروز و درعین حال پیچیده که هر آن ما را غافلگیر می کند، حرکت در مسیر تعالی براساس الگوی جهانی EFQM، در مساعدترین شرایط نیز به صبوری، پشتکار و همت والا نیاز دارد، ادامه داد: تداوم و استمرار پایش و رصد همه رویکردها در چرخه مربوط به این سیستم، یکی از شروط اصلی موفقیت است.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: بی تردید سازمان هایی که در مسیر تعالی گام برداشته اند اگر با آگاهی و دیدی باز، اهداف مهم و راهبردی خود را رصد کنند به نتایج اثربخش تری مانند کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت کار و ارتقای بهره ‌وری خواهند رسید.

وی با اشاره به این که مدل تعالی سازمانی با ایجاد یک ساختار مشخص و بنیادی به سیستم مدیریت سازمان برای تحقق هدف عالی خود نظام ویژه‌ای می‌بخشد، گفت: سازمانی که در سطوح برجسته عملکردی خود، انتظارهای تمامی ذینفعانش را برآورده می سازد، این نتایج انتظارات را به صورت متوالی و پی در پی نگاه می‌دارد و موفقیت پایدار را ترسیم می‌کند.

به گفته شاهدایی، بهره مندی از مدل تعالی سازمانی در صنعت پتروشیمی در کنار سایر اقدام های مهم و ویژه که در این صنعت به عنوان یک صنعت پیشرو همواره در حال پیگیری و اجراست ضروری و حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به استراتژیک بودن و فعالیت های برون مرزی این صنعت اشاره و اظهار کرد: باید توانمندی های خود را برای رقابت با سطح جهانی همواره تقویت کرد و یادگیری از تجارب موفق دیگران و الگوبرداری از بهترین ها می‌تواند سرعت و دقت حرکت را در مسیر رو به رشد فراهم آورد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، هیئت ها و گروه های کارشناسی مختلف از کشورهای خارجی با عناوین گوناگون سرمایه‌گذار، پیمانکار، شرکت های تجاری و غیره بسیار راغب به حضور در صنعت پتروشیمی به ویژه طرح های توسعه ای در دست مطالعه و اقدام هستند.

معاون وزیر نفت با اشاره به تأثیرگذاری و نقش آفرینی دستاوردهای حاصل در تعالی سازمانی در توسعه پایدار صنعت پتروشیمی افزود: در حال حاضر شاهد حضور وزارت نفت و شرکت های تابعه آن برای پیوستن و گام نهادن در مسیر تعالی هستیم و این حضور را برای درخشش صنایع کشورمان در سطوح تعالی به فال نیک می‌گیریم.

هفتمین دوره جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امیرحسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت، فاطمه تندگویان، مشاور وزیر نفت در امور بانوان و جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در هتل المپیک برگزار و به برگزیدگان لوح اهدا شد./

توسعه پایدار صنعت پتروشیمی  در مسیر تعالی محقق می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: