اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - 05 September 2021
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حاکمیت دینی، مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنند و دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی، تلاش دارد که این امر را تسهیل کند.
وزیر فرهنگ: در حاکمیت دینی، مردم نقش اصلی را ایفا می‌کنندبه گزارش عصرپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در رزمایش حسینی در بقعه شیخ صدوق (ره) افزود: در حاکمیت دینی، مردم نقش آفرین اصلی هستند و حاکمیت تنها تسهیل‌گر حضور مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به موضوع کرونا و همبستگی مردم در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز کارآمدی دین و حاکمیت دینی، خود را در موضوع کرونا به خوبی نشان داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب موضوع مواسات مؤمنانه را مطرح کردند، در عرض ۲ ماه، فضای عمومی کشور به سمت همدلی و همراهی در بخش‌های مختلف با پشتوانه جامعه دینی حرکت کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: این کارآمدی جامعه دینی است که تهدید کرونا را به فرصتی برای همدلی تبدیل کرد و باعث شد در کنار کارنامه سراسر افتخار ایران اسلامی، این مقطع نیز درخشان و به عنوان یک نقطه عطف در کشور ثبت شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز جامعه دینی و ایمانی، پیشتاز در خدمت رسانی به مردم است و موفق شد تا بحران کرونا را در ۱۸ ماه گذشته مدیریت کند.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که تمامی امامزادگان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب قطب‌های فرهنگی کشور هستند و تمامی مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در این امر نیک و عرصه خدمتگزاری وارد شده اند و باید این فرصت را مغتنم شمرد./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: