اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 26 February 2017
سفیر آلمان در همایش مشترک ایران و آلمان عنوان کرد
سفیر آلمان در ایران گفت: آلمان برای مدیریت منابع آب و پسآب همکاری‌های خود را با ایران گسترش خواهد داد وعلاوه بر این در فضای پسابرجام 30 درصد حجم مبادلات تجاری دو کشور افزایش یافته است.

گسترش همکاری بین آلمان و ایران در زمینه مدیریت آب

سرویس اقتصادی عصرپرس: مایکل کلربرتولد سفیر آلمان در ایران در هشتمین همایش مشترک ایران و آلمان در بخش تأمین آب و تصفیه فاضلاب گفت: روز به روز در دنیا توجه به بخش آب از منظر سیاسی و اقتصادی دارای اهمیت و در حال افزایش است و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای آب است.

به گزارش خبرنگار عصرپرس، وی افزود: طبق گزارش سازمان جهانی تا سال 2050 حدود 200 میلیون نفر از جمعیت دنیا به دلیل زلزله و خشکسالی آواره خواهند شد.

برتولد ادامه داد: ‌ایران و آلمان می‌توانند با همکاری و با مشارکت همدیگر امکان استفاده از آب پایدار را در ایران گسترش و نهادینه کنند.

وی  درادامه گفت: این اولین همایش بعد از توافقات هسته است، و نشان می دهد برجام چه تاثیری در همکاری های دو کشور داشته و همچنین حجم مبادلات تجاری دوکشورنیزدر این دوران 30 درصد افزایش داشته ودر آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سفیر آلمان در ایران تأکید کرد: در آخرین جلسه مشترک ایران و آلمان توافق کردیم که همکاری دو کشور در جهت مدیریت منابع آب و مدیریت پساب گسترش یابد به همین دلیل به طور نمونه می‌توان به پروژه‌ای که آلمانی‌ها در پایین دست زاینده‌رود اجرا کرده و آن را به اتمام رساندند اشاره کرد./

 گسترش همکاری بین آلمان و ایران در زمینه مدیریت آب

نام:
ایمیل:
* نظر: