اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 21 August 2021
فرمانده ارتش در منطقه شمال شرق کشور:
فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور گفت:هیچ چیز مرزهای ما را تهدید نمی‌کند و نیروی زمینی قهرمان همانند روزهای نخست جنگ در مرزها مستقر است و موجب امنیت پایدار در کشور شده است.
هیچ چیز مرزهای ما را تهدید نمی‌کندبه گزارش عصرپرس، امیرسرتیپ رضا آذریان روز شنبه در آیین تجلیل از آزادگان قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در مشهد افزود:امروز آمادگی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های دفاعی بسیار ارتقا یافته است و قابل مقایسه با دوران جنگ تحمیلی نیست و ما تمام حرکات دشمن را در آن سوی مرزها رصد می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد هیچ تعرضی به خاک ایران اسلامی انجام پذیرد و دشمن و استکبار جهانی نیز این موضوع را به خوبی فهمیده است که اگر خطایی بکند مشت محکمی خواهد خورد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که نیروی زمینی در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن در طول جنگ تحمیلی قرار داشت ادامه داد: امروز هم در مرزداری از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی، ارتشیان ادامه دهنده راه آزادگان بوده و با توکل به خداوند منان و تدابیر مقام معظم رهبری، حراست از مرزها را به بهترین شکل انجام می‌دهند

فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق کشور گفت: خانواده های معظم شهدا ،آزادگان و ایثارگران چراغ راه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و مقاومت آزادگان سرافراز به تاسی از حضرت زینب (س) نظام اسلامی ایران را بیمه کرد.

آذریان افزود: امروز نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ادامه دهنده راه آزادگان سرافراز و به تعبیر مقام معظم رهبری این الماس های درخشان است.

حجت الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آزادگان ما سفیران انقلاب بودند و در دوران اسارتشان که در سخت‌ترین شرایط بود روحیه خود را حفظ کردند و دشمن را به زانو درآوردند و دشمن قبل از تسلیم نظامی، تسلیم اراده قوی آزادگان سرافراز ما شد.

در این آیین ۱۰ نفر از آزادگان قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور به نمایندگی از آزادگان این نیرو در مشهد تجلیل شدند.

خراسان رضوی با دارا بودن حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است. /ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: