اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - 02 August 2021
واعظی:
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه شرایط کشور بخاطر تحمیل جنگ اقتصادی و شیوع کرونا، شرایط بسیار سخت و دشواری بود، گفت: دولت دوازدهم برغم وجود همه سختی‌ها و مشکلات، همه تلاش خود را انجام داد که تولید و روند توسعه کشور متوقف نشود و مردم مشکلات کمتری را در زندگی و معیشت خود متحمل شوند.
شرایط چهارسال گذشته از دوران جنگ تحمیلی هم سخت‌تر بوده استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی طی سخنانی در جمع مدیران نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در چهار سال گذشته، فشار تحریم‌های حداکثری، شیوع کرونا، حوادث طبیعی و خشکسالی در سال جاری مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرد، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم و فشار اقتصادی به ملت ایران، فروپاشی نظام بود اما مردم با مقاومت و ایستادگی خود و مدیران کشور با تلاش و فداکاری در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری مانع از تحقق هدف دشمن شدند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به حساسیت و سختی‌های فراوان کار در مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور، تصریح کرد: هرچقدر دفتر رئیس جمهور و مجموعه نهاد فعال‌تر، پویاتر، برنامه ریزتر و چابک‌تر باشد می‌تواند پیشران تحول در کل دولت بوده و موجب شود چرخ مدیریت اجرایی کشور سرعت گیرد.

 واعظی با بیان اینکه دفتر رییس جمهوری باید با نظارت دقیق بر مجموعه، به رییس جمهور مشورت‌های دقیق و درست بدهد، گفت: مدیران و کارکنان دفتر رئیس جمهور و مجموعه نهاد باید درمورد همه مسائل کشور دید کلان داشته باشند تا بتوانند در برنامه ریزی‌ها به مدیران اجرایی کشور بهتر کمک کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تخریب‌ها و مانع تراشی‌ها در مسیر انجام وظایف دولت‌ها در اصل به مردم ضرر خواهد رساند، گفت: همه ما و همه کسانی که در مجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند باید تجربیات خود را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم و وظیفه داریم رئیس جمهور و دولت منتخب را در اجرای برنامه‌هایش برای اداره کشور کمک کنیم.

 واعظی تاکید کرد: اگر اصل برای ما این باشد که هدف همه دولت‌ها خدمت به مردم است، دولت سیزدهم را باید ادامه دولت دوازدهم بدانیم و برای تحقق اهداف و برنامه‌هایش تلاش و همکاری کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه مدیران و کارکنان مجموعه نهاد ریاست جمهوری، از آنان حلالیت طلبید و برای همکاری و کمک به دولت بعدی آرزوی موفقیت کرد.

در این نشست صمیمی، جمعی از مدیران مجموعه نهاد ریاست جمهوری و دفتر رییس جمهور با بیان ویژگی‌های شخصیتی، اخلاقی و مدیریتی دکتر واعظی از سختکوشی، اخلاق مداری، پیگیری مداوم و سرعت عمل در کارها و همچنین در نظر داشتن اصول مهم و اساسی وحدت ملی، امنیت ملی و منافع ملی در انجام وظایف محوله به عنوان ویژگی‌های بارز رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نام بردند.

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: