اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 01 August 2021
مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور خبر داد:
مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور پس بازدید از وضعيت پيشرفت فیزیکی پروژه‌هاي آب و فاضلاب شهرستان شازند، گفت: تا خرداد سال 1401 پروژه‌هاي مهم آب و فاضلاب در اين شهرستان و تصفيه‌خانه فاضلاب شهرهاي شازند، آستانه و مجتمع آبرساني كمال صالح در استان مرکزی به اتمام می‌رسد.
بهره‌برداري از مجتمع آبرساني كمال صالح تا خرداد سال آیندهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، حمیدرضا جانباز در سفر يك روزه به استان مركزي و شهرستان شازند كه در روز شنبه 9 مردادماه صورت گرفت، از تصفيه‌خانه فاضلاب در دست ساخت شهرهاي شازند و آستانه بازديد کرد و با توضيحات مسئولان شرکت آب و فاضلاب شركت آبفا استان مركزي در جريان روند ساخت اين تصفيه خانه قرار گرفت.

وی تصفيه‌خانه فاضلاب شهرهاي شازند و آستانه را داراي بيشترين اعتبار در ميان پروژه‌هاي آب و فاضلاب استان مركزي عنوان کرد و افزود: در سال‌جاري تلاش مي‌شود اعتبارات لازم براي اتمام اين پروژه تخصيص داده شده و اين تصفيه‌خانه تا خرداد سال 1401 به بهره‌برداري برسد.

مديرعامل شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در جريان بازديد از مجتمع آبرساني كمال صالح اظهار داشت: درفاز اول اجراي اين پروژه، آبرساني به 5 روستا به اتمام رسيده و خوشبختانه تجهيزات و امكانات لازم در اين خصوص احداث شده که براي آبرساني به شهر هندودر و 31 روستاي باقي مانده بايستي 22 كيلومتر لوله گذاري انجام شود. تاكنون يك كيلومتر اجرايي شده و براي 10 كيلومتر ديگر هم قرارداد بسته شده است.

این گزارش می‌افزاید، عمليات اجرایي احداث تصفيه‌خانه فاضلاب شهرهاي شازند و آستانه خرداد سال ۹۳ در مراسمي با حضور استاندار وقت آغاز شده بود. اين تصفيه‌خانه به ظرفيت هفت هزار و ۲۰۰ مترمكعب در شبانه روز در زميني به مساحت ۷ هكتار با فرآيند لجن فعال با هوادهي گسترده كه از روش‌هاي مدرن و به روز در سطح كشور است، احداث شده و در زمان بهره برداري طرح جمعيتي بالغ بر ۵۳ هزار نفر را تحت پوشش قرار مي‌دهد.




نام:
ایمیل:
* نظر: