اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 01 August 2021
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۳۶۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۹۰ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.
فوت۳۶۶ نفر دیگردر ایران براثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲ هزار و ۵۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۸۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۰۳ هزار و ۵۱۹ نفر رسیده است و تا کنون سه میلیون ۳۸۵ هزار و ۱۹۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین ۵ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند علاوه براین تا کنون ۲۵ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۶۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

۹ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۶۰۳ نفر نیز دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۸۲ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

براساس این گزارش در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.



نام:
ایمیل:
* نظر: