اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۹ تير ۱۴۰۰ - 10 July 2021
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب شب گذشته با آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
رییس جمهوری منتخب با آیت الله شبیری زنجانی دیدار کردبه گزارش عصرپرس از مرکز خبرحوزه ، آیت الله سید موسی شبیری زنجانی در این دیدار با تبریک به رئیس جمهوری منتخب گفت: امروز مردم در رنج و سختی هستند و باید با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند.

این مرجع تقلید اخلاص و مجاهدت صادقانه در رفع مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: این وعده قطعی الهی است که راه‌های مختلفی را برای پیشبرد امور، پیش روی تلاشگران مخلص قرار می‌دهد.

آیت الله شبیری زنجانی با دعا و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با عنایات حضرت ولیعصر(عج) مشکلات را به احسن وجه حل و فصل کند.

دیدار با آیات عظام تقلید لطف‌الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، سید موسی شبیری زنجانی، سید محمدعلی علوی گرگانی، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)‌ و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری منتخب در سفر به قم بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: