اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 03 July 2021
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری:
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت: از ظرفیت و منابع بودجه سال ۱۴۰۰ برای کاهش محرومیت های استان خوزستان استفاده می شود.
بکارگیری ظرفیت‌های بودجه امسال برای کاهش محرومیت‌های خوزستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد امید روز شنبه در بدو ورود به  فرودگاه  شهید قاسم سیلمانی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوزستان از جمله استانهای مهم کشور محسوب می شود و نیاز است در عرصه های مختلف، به خصوص بخش زیرساخت های مناطق روستایی و محروم، مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون حرکات بسیار خوبی برای رفع محرومیت زدایی از استان خوزستان توسط استاندار خوزستان رقم زده شده و یا مورد برنامه ریزی قرار گرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری با اشاره به اینکه قانون بودجه امسال از ظرفیت های مناسبی در راستای تحقق این برنامه ریزی ها برخوردار است ادامه داد: به واسطه توجهی که در این رابطه صورت گرفته، پیش بینی می شود امسال اقدامات مناسبی در زمینه محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت های روستایی در کشور و استان خوزستان رقم زده شود.

امید اظهارداشت: امروز با حضور مقامات استان از برخی مناطق روستایی استان بازدید خواهد شد و در نشستی که در پایان سفر برگزار می شود در خصوص رفع مشکلات و ایجاد هرچه بیشتر اشتغال روستایی و زیرساخت های مورد نیاز در استان تصمیم گیری می شود.

وی یادآورشد: تلاش می شود به واسطه ظرفیت های بودجه سال جاری، سفر امروز به استان خوزستان پربار و کاربردی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: