اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۰ - 22 June 2021
در مدت یک ماه صورت گرفت:
محمود کلهری شهردار منطقه5 با اشاره به رصد دائم وضعیت معابر در تمامی محلات منطقه گفت: از ابتدای خرداد تا پایان این ماه در 700 نقطه از سطح منطقه عملیات لکه گیری و روکش مکانیزه صورت گرفته است.
بهسازی روکش آسفالت 700 معبر منطقه 5به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمود کلهری شهردار منطقه۵ گفت: فعالیت های عمرانی به طور منظم و دقیق در سطح منطقه برگزار می شود و با رصد 24 ساعته منطقه به دنبال رفع مشکلات احتمالی هستیم.

وی افزود: در ادامه فعالیت های معاونت فنی و عمران، تراش و روکش و لکه گیری آسفالت به صورت مکانیزه و غیر مکانیزه هر شب و روز و ایام تعطیل، بی وقفه و پیگیرانه در تمامی محلات منطقه۵ در حال انجام است.

کلهری به لکه گیری آسفالت در بیش از 700 نقطه از منطقه اشاره کرد و افزود: طی اول تا انتهای خرداد، لکه گیری آسفالت در بیش از 700 نقطه از محلات این منطقه و روکش مکانیزه طی 27 عملیات در خیابان آیت الله کاشانی ، رمپ شهید باکری و خیابان احمدی کاشانی صورت گرفت.

شهردار منطقه5 ادامه داد: در جریان این عملیات یکماهه بیش از 4617 تن آسفالت جهت لکه گیری در 38 کیلومتر از معابر منطقه ۵ به کار رفته است که این عملیات در تمامی روزهای سال نیز ادامه خواهد داشت.

 وی در پایان گفت:  اکیپ اجرایی که مسئول نظارت و انجام عملیات پخش و روکش آسفالت در منطقه است، تمام تلاش خود را جهت رضایتمندی شهروندان و زیبایی سیما و معابر شهری به کار می گیرد.

بهسازی روکش آسفالت 700 معبر منطقه 5



نام:
ایمیل:
* نظر: