اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۰ - 22 June 2021
سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات زودهنگام پارلمانی در جمهوری ارمنستان را به مردم و منتخبان این انتخابات تبریک گفت.
خطیب‌زاده برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی ارمنستان را تبریک گفتبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سعید خطیب زاده با تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات زودهنگام پارلمانی در جمهوری ارمنستان، برای برگزیدگان این انتخابات در مسیر توسعه و پیشرفت ارمنستان و همچنین برقراری ثبات داخلی و تحکیم صلح در منطقه آرزوی موفقیت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اهمیت کشورهای همسایه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، توسعه روابط با ارمنستان را مهم دانست و ابراز اطمینان کرد که با تشکیل پارلمان و دولت جدید، روابط دوستانه بین دوکشور  بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

براساس این گزارش، مردم ارمنستان روز یکشنبه برای شرکت در انتخابات پارلمانی زودهنگام به پای صندوق‌ رای‌ رفتند که این امیدواری وجود دارد با مشخص شدن نتایج انتخابات و تحولات پس از آن، تنش های سیاسی در این کشور کاهش یابد. «آرمن سرکیسیان» رییس جمهوری ارمنستان اواخر اردیبهشت، بیستم ژوئن (۳۰ خرداد) را به عنوان روز انتخابات زودهنگام پارلمانی تعیین کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: