اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 16 June 2021
هنرمندان پیشکسوت با صدور بیانیه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر و مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.
دعوت هنرمندان پیشکسوت از مردم برای مشارکت در انتخاباتبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت،در متن این بیانیه این هنرمندان برای دعوت از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات آمده است این بیانیه آمده است: ایران؛ سرزمینی غنی از فرهنگ. با تاریخی درخشان و تمدنی چندهزار ساله که فخر هر انسانی است. درگذر سالها، طوفان‌های بسیاری را بر پیکر خود تحمل کرد اما فرو نپاشید وهمیشه ققنوس وار استوارتر از قبل قد علم کرد. در این روزهای بی قرار نیز امید و ایمان به پیروزمندی کشور نوری ست برایمان. زمان شتاب ناپذیر می‌گذرد. اما فراموش نمی‌کند هرآنچه بر تاریخ ما گذشته است. هر شبانه روز می توان طرحی نو درانداخت و راهی نو ساخت. راهی برای فردایی پربار و پرافتخاربرای ایران عزیزمان. 

در مقاطع حساس تاریخ همواره نشان دادیم که این مردم هستند که حماسه آفرینی می کنند. اکنون نیز یکی از همان زمان‌ها است. تا همگی مسئولانه به پا خیزیم و سهم خود را در پیشرفت کشور ادا کنیم. و در زمانه جدید انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است که تبلور آن را در این چهل سال دیده ایم. و مردم با انتخاب خود سرنوشت کشور را برای چهار سال مشخص می کنند. با توجه به تکثر جامعه ایرانی و تنوع آن از نظر فرهنگی، قومی و مذهبی و جایگاهی که اصحاب فرهنگ و هنر بخصوص پیشکسوتان این حوزه در بین مردم فهیم ایران دارند، موسسه هنرمندان پیشکسوت به نمایندگی از همه دلدادگان فرهنگ غنی ایران، همه مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد می نماید.مردم فهیم ایران با حضور خود در پای صندوقهای رای بار دیگر برگ زرین دیگری از تاریخ این مرز وبوم را ورق می زنند .به امید روزهای بهتر برای ایران و ایرانی.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: