اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - 13 June 2021
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۸۷ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌ باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۹۸ نفر رسید.
فوت ۱۸۷ نفر دیگر در ایران بر اثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، در اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از دیروز تا امروز (۲۳   خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۹۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۲۸ هزار و ۷۱۷ نفر رسید.

تاکنون دو میلیون و ۶۵۲ هزار و ۷۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۱ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۱۱۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۳۳ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۸۲۷ هزار و ۱۰۶ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۱۵۴ هزار و ۶۳۹ دوز رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: