اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - 12 June 2021
سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری؛
نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد و بسترهای فسادزا گفت: حتما افرادی که آلوده باشند یا کسانی که زمینه رانت و فساد داشته باشند، جایی در دولت ندارند.
رییسی: کسانی که زمینه رانت و فساد داشته باشند، جایی در دولت ندارندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با موضوع «دغدغه‌های مردم» ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت افزود: دغدغه های مردم بسیار است و ما در نشست‌های کارشناسی و نشست‌هایی که با مردم داشتیم به ویژه در دستگاه قضا و دورانی که در آستان مقدس رضوی بودم، از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مشکلات مردم قرار دارم.

وی ادامه داد:‌ به دلیل ارتباط با  مردم برای مهمترین دغدغه‌ها، راهکار داریم و اگر رأی مردم به بنده تعلق بگیرد، برنامه اقتصادی را در سه بخش در نظر گرفته‌ایم.

رئیسی توضیح داد: اصلاح دولت، مبارزه با فساد، ناکارآمدی و تبعیض، حمایت از خانواده‌ها  و اقشار محروم، جهش تولید و تقویت کسب و کارسه بخش اصلی است که به آنها پرداخته خواهد شد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: یکی از مشکلات مردم، مساله فساد است. ما در دستگاه قضایی با مفسدان برخورد کردیم اما  برخورد با فساد و بسترهای فسادزا در دولت باید باشد.

وی اضافه کرد:‌ حتما افرادی که آلوده باشند یا کسانی که زمینه رانت و فساد داشته باشند، جایی در دولت ندارند و حتما باید سامانه جامع اطلاعات اقتصادی ایجاد کرد که همه داده‌های اقتصادی را بتواند رصد کند.

رئیسی ادامه داد: از برنامه‌های دیگر، سامانه شفافیت است که همه قراردادها، عملکرد شرکت‌ها و مدیران دولتی را در سامانه ای‌ پشت ویترین قرار دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: