اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - 10 June 2021
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۵۳ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۱ هزار و ۶۷۲ نفر رسید.
کرونا جان ۱۵۳ نفر دیگر را در ایران گرفتبه گزارش عصرپرس، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (بیستم خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۳۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۹۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و سه هزار و ۱۱۲ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون ۶۱۲ هزار و ۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۵۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۱ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۳۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، اکنون ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهری در وضعیت آبی قرار ندارد.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۲۸۹ هزار و ۳۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۷۴۲ هزار و ۸۱۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۲ دوز رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: