اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 07 June 2021
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی برق پایتخت از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد.
جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی شهر تهران تا ۲۰ خرداد منتشر شدبه گزارش عصرپرس، شرکت توزیع نیروی برق پایتخت، روز دوشنبه اعلام کرد: تمام ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است، اما از آنجا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق جدول اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. 

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان خواسته است برای دریافت برنامه خاموشی احتمالی از ۱۷ تا ۲۰ خرداد بر روی این نشانی جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران کلیک کنند.

این اعلام می افزاید: به اطلاع مشترکان می رساند علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

در این اعلام ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مشترکان از آنها خواسته شده است که با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، این شرکت را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم چنین اعلا کرده است: در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: