اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - 04 June 2021
با حضور استاندار تهران
پروژه آب‌رسانی به ۲۲ روستا در غرب استان تهران با حضور استاندار تهران و نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی شد.
عملیات اجرایی آب‌رسانی به ۲۲ روستای بخش صفادشت آغاز شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در آیین آغاز این عملیات اجرایی گفت: اقدامات خوبی در توسعه آب‌رسانی که از مطالبات شهرستان‌های غرب استان تهران است شاهد بودیم.

 محسنی بندپی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در شهرستان ملارد مبین هم‌دلی و وفاق مسئولان این شهرستان است.

استاندار تهران ادامه داد: با آب‌رسانی به ۲۲ روستای بخش صفادشت شهرستان ملارد به طول ۱۵ کیلومتر، سال آینده آب شرب  سالم در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم قائم‌مقام آبفای استان تهران گزارشی از اجرای این پروژه ارائه داد و گفت: از زمان یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان تهران، مطالعات فراوان و پروژه‌های سودمندی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی آب شرب روستاییان به سرانجام رسیده است.

محمدرضا احمدنسب افزود: این پروژه شامل احداث یک مخزن ذخیره ۵۰۰ مترمکعبی و ۱۵ کیلومتر خطوط شبکه انتقال آب با لوله‌هایی به قطر ۲۵۰ میلی‌متر خواهد بود. 

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه آب شرب ۵۰۰۰ نفر از روستاییان تامین خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: